مقالات

آشپزخانه ای بی انتها

چگونه آشپزخانه ای بی انتها طراحی کنیم که برای همیشه دوستش خواهید داشت

طراحی ast، مانند فست مد، نرمال جدید است. سینک خانه مزرعه ای که چند سال پیش همه چیز خشم بود؟ کاملاً با ترکیبی از سنگ مرمر بدون درز روی میز و حوضچه جایگزین شده است. اما برخلاف تعویض شلوار جین تنگ با یک جفت گشاد مد روز، بازسازی خانه پرهزینه، وقت گیر و تجربیاتی است که از نظر احساسی ضعیف می شود. هیچ کس نمی خواهد یک رنو را تکمیل کند تا چند سال بعد آن را پاره کند.

به همین دلیل است که امروزه ظاهر آشپزخانه و حمام چند سال پس از نصب قدیمی به نظر می رسد. آن را در فیدهای رسانه‌های اجتماعی ما سرزنش کنید، و دائماً ما را با دکورهای جدید هیجان‌انگیز یا خرده‌فروشانی که در عرض چند دقیقه طرح‌های محبوب را به نمایش می‌گذارند، مجذوب می‌کنند. امیلی سیدرز، طراح اهل تگزاس از استودیو سیدرز، می‌گوید: «در دنیای امروز اجتناب از روندها بسیار سخت است، زیرا ناخودآگاه به تصاویری که هزاران بار منتشر شده‌اند، تغذیه می‌شویم». آیا واقعاً نیاز دارید که قفسه های آشپزخانه خود را با قفسه های دلمه ای جایگزین کنید؟ احتمالا نه. تعقیب گرایش‌ها علاوه بر بیهوده بودن، منجر به فضاهای غیراصولی می‌شود. سیدرز می‌گوید: «من شروع به دیدن بسیاری از خانه‌ها کردم که دقیقاً شبیه به هم هستند و این خسته‌کننده است.

به همین دلیل است که تصمیمات طراحی شما باید قدرت ماندگاری داشته باشند. اما در میان چرخه روند، آشپزخانه یا حمامی که 10 یا 15 سال دیگر همچنان عاشق آن خواهید بود، چگونه به نظر می رسد؟ ما از متخصصان پرسیدیم که چگونه فضاهایی را طراحی می کنند که در آزمون زمان و الگوریتم های آتش سریع ما مقاومت کنند.

تمرکز بر عملکرد

می دانید چه چیزی هرگز از مد نمی افتد؟ طراحی هوشمند. این امر به ویژه در آشپزخانه، جایی که خانواده ها بیشتر از همه در آنجا معاشرت می کنند، صادق است. طراح و معاون اجرایی سابق و مدیر خلاق رالف لورن آلفردو پاردس می‌گوید: «آشپزخانه‌ای که به‌خوبی جابجا می‌شود و به راحتی می‌توان آن را هدایت کرد، به روتین‌های روزمره اجازه می‌دهد تا در عین حال ساده، طبیعی و هنرمندانه به نظر برسند». قبل از اینکه تصمیمی در مورد طراحی بگیرید، او پیشنهاد می‌کند زمان خود را صرف تجسم اینکه دقیقاً چگونه شما و خانواده‌تان از فضا استفاده می‌کنید، بگذرانید. سیدرز برای اینکه بفهمد جریان چگونه کار می‌کند، از فهرست کردن نحوه پخت و پز و اینکه آیا می‌خواهند جزیره را بدون لوازم خانگی نگه دارند تا جایی که می‌خواهند برای گرفتن شکر برای قهوه صبح خود به آنجا برسند، واقعاً با مشتری‌ها آشنا می‌شوند.

این روند مشابه است، اگرچه کمتر برای حمام درگیر است. این از خود می پرسد: دو سینک می خواهی یا یکی؟ هنگام دوش گرفتن حوله خود را کجا می گذارید؟ وان یا بدون وان؟ شخصی سازی یک فضا با سبک زندگی شما، طول عمر آن را تضمین می کند.

آن را واقعی نگه دارید

از کاشی های ماشینی بگذرید. امیلی بری، طراح اصرار دارد که مواد طبیعی برای ایجاد ظاهری جاودانه کلیدی هستند. بری که به همراه مادرش دایان اشمونک، شرکت طراحی Rehabitat Interiors را تأسیس کردند، می‌گوید: «این مواد ساخته دست بشر هستند که سریع‌تر از مد می‌افتند. برای ایجاد ظاهری دراماتیک در حمام، این دو عاشق ترکیب سنگ صابون و برنج بدون لاک هستند. علاوه بر کلاسیک بودن، عناصر ارگانیک مانند چوب، مرمر، سفال و گچ شخصیت و گرما را به فضا می بخشند. به گفته سیدرز، به همین دلیل است که کاشی زلیج، اگرچه ممکن است مد روز باشد، به جایی نمی رسد. او می‌گوید: «هیچ چیز قابل مقایسه با حرکت و ناقص بودن سرامیک‌های دست ساز نیست که به یک فضا شخصیت ببخشد». اضافه کردن چهارپایه‌های چرمی بافته شده یا کف‌پوش‌های چوبی اصلاح‌شده می‌تواند به تبدیل یک آشپزخانه کاملاً سفید مد روز و استریل به یک لانه دعوت‌کننده کمک کند. Paredes همچنین دوست دارد که چگونه مواد طبیعی فوراً یک فضای آرام ایجاد می کنند. سنگ آبی بلژیکی برای کف دوش و دیوارهای حمام مورد استفاده اوست.

جدید و قدیمی را مخلوط کنید

Auctioneers زنده و رفلکس های eBay خود را آماده کنید. کنار هم قرار دادن سبک‌ها و دوره‌های زمانی فضاها را تازه، جالب و بی‌زمان نگه می‌دارد. بری می‌گوید: «اگر تمام کارهای سنتی یا مدرن را انجام دهید، سریع‌تر از زمانی که عناصر سنتی را با برخی از قطعات مدرن ترکیب کنیم، تاریخ‌گذاری فضا ایجاد می‌شود. “این یک راه عالی برای داشتن فضایی است که پایدار باشد.” یکی از راه‌های ترکیب سبک‌ها این است که یک کابینت آنتیک مستقل را در آشپزخانه شیک خود بگنجانید یا یک میز قدیمی را به عنوان جزیره آشپزخانه یا روشویی حمام بازسازی کنید. راه دیگر این است که کابینت های سنتی تر را با چراغ های مدرن ست کنید.

آنچه را که دوست دارید بخرید

سیدرز می‌گوید: «اول و مهم‌تر از همه، برای مردم مهم است که آنچه را که دوست دارند بخرند، نه آنچه را که رسانه‌های اجتماعی به آن‌ها می‌گویند دوست داشته باشند. روی موادی که به سمت آنها کشیده می شوید سرمایه گذاری کنید زیرا آنها را دوست دارید. اگر رنگ قرمز به شما احساس سرزندگی می‌دهد، از ظاهر درختان خنثی و زیتونی کالیفرنیایی که در حال حاضر در سراسر Pinterest دیده می‌شود صرفنظر کنید و جسورانه عمل کنید. او می‌گوید: «اگر از این اصل پیروی کنید، خانه‌تان منعکس‌کننده شما خواهد بود و در آزمون زمان مقاومت می‌کند. اما گاهی اوقات تصاویری که در اینستاگرام می بینیم راهی برای نفوذ در آگاهی ما دارند. برای آن لحظات، Jenna Chused طراح اهل بروکلین از Chused & Co یک قانون سخت و سریع دارد: “اگر چیزی است که زیاد می بینید، ادامه دهید زیرا طول عمر کوتاهی خواهد داشت.” در واقع، هنگام طراحی آشپزخانه، او رویکرد مخالف را ترجیح می دهد. او می‌گوید: «من هرگز نمی‌خواهم کاری را انجام دهم که دیده‌ام، بنابراین واقعاً تلاشی هماهنگ می‌کنم تا به روشی فوق‌العاده جالب برای طراحی آن فکر کنم. در کنار زدن این محدودیت های خلاقانه، طرح های او اغلب جلوتر از منحنی هستند.

لایه های خنثی

هر چقدر هم که طراحی بی انتها باشد، سلیقه ما تغییر خواهد کرد. به عنوان یک مکانیسم ایمنی، سیدرز دوست دارد با یک پالت خنثی کار کند که شامل کرم ها، قهوه ای ها، آبی های جوهری و سبزهای مریم گلی است. «معمولاً، وقتی در حال انجام کاشی و میز هستیم – چیزهایی که به خانه متصل هستند و تعویض آنها سخت‌تر است – من دوست دارم کاری کمی آرام‌تر انجام دهم تا بعداً در زندگی این گزینه را داشته باشید که بروید، «باشه، من می‌خواهم کابینت‌هایم را زرد کنم.» او می‌گوید. مزیت دیگر پس‌زمینه خنثی این است که به وسایل، لوازم جانبی و هنر اجازه می‌دهد بیشترین تأثیر بصری را در یک فضا ایجاد کنند – و این موارد را می‌توان به راحتی به روز کرد تا خانه شما را تازه نگه دارد.