دسته‌بندی نشده

جاکلیدی دیواری چوبی

Exif_JPEG_420

جاکلیدی دیواری چوبی

جاکلیدی ها محصولی برای در دسترس بودن انواع کلید ها و سوئیچ انواع خودرو ها می باشند . یک جاکلیدی همواره محل مشخص برای قرارگیری کلیدها و سوئیچ ها می باشد . این محصول ابزاری مناسب برای نظم و ساماندهی کلید ها و دسترسی سریع در مواقع لزوم است . این ابزار به ظاهر ساده همواره تسهیل گر پیدایی کلیدها است .

جاکلیدی دیواری چوبی محصولی دست ساز با استفاده از چوب روسی سبک و با کیفیت همراه با رگه های زیبا ست . این محصول با تنوع در تعداد پیچک مخصوص آویزان کردن کلیدها و سوئیچ ها قابل عرضه است . امروز در زندگی های مدرن لزوم دسترسی سریع و آسان به لوازم و اشیاء یکی از دغدغه مندی ها است . و این محصول کاربردی همواره با حضور در آپارتمان یا منزل مسکونی یا ویلایی شما حاضر به خدمت رسانی و ساماندهی کلید ها و سوئیچ های ارزشمند شماست .

جاکلیدی دیواری چوبی هدیه مناسب برای شما که همیشه بهترین را برای هدیه به دوستان و عزیزان تان انتخاب میکنید . این جاکلیدی دیواری چوبی هر روز شما را به صاحب هدیه یاد آوری میکند . چون همه ما انسان ها هر روز بطور معمول چندین بار از جاکلیدی برای جای گذاری کلید ها و سوئیچ های مان استفاده میکنیم . و جاکلیدی دیواری چوبی همیشه و گاهی یک عمر با صاحب خود خواهد ماند . و ازین رو شما نیز همیشه با این هدیه زیبا و دست ساز در نظر دوستتان خواهید ماند .

Exif_JPEG_420

جاکلیدی دیواری چوبی یک محصول کاملا زیست محیطی و سازگار با همه نوع تنوع آب و هوایی ایران می باشد . نصب آسان جاکلیدی دیواری چوبی یکی دیگر از مزایای این جاکلیدی زیبا است . با یک میخ چهار سانتی یا یک پیچ و رول پلاک چهار سانتی شما به سهولت قادر به نصب و فعال سازی این جاکلیدی دیواری چوبی هستید . سازگاری با طبیعت امروز یکی از دغدغه های جامع مشتریان و فروشندگان شده است . به گونه ای که اشیاء و محصولات آری از پلاستیک در صدر انتخاب ها قرار دارد . و جاکلیدی دیواری چوبی بدون استفاده از پلاستیک تولید و برای ارسال نیز از پک کاغذی و جعبه مقوایی برای ارسال آن استفاده می شود .

جاکلیدی دیواری چوبی

سادگی جاکلیدی دیواری چوبی رمز جاذبه و فروش بالای آن است . این محل قرار گیری کلیدها و سوئیچ ها علی رقم سادگی همیشه جلوی چشم های شما کنار درب خانه منتظر ملاقات و سرویس دهی به شماست . میزبان کلیدها و سوئیچ های شما همیشه یک وفادار همیشگی پیش چشم های شماست .

قابل انتقال و نصب و جایگذاری جاکلیدی دیواری چوبی یک مزیت برتر برای این جاکلیدی دیواری چوبی است . چون بلحاظ نصب فقط از یک میخ یا یک پیچ برای نصب آن استفاده میشود از این رو برای نصب در جای دیگر مشتری دغدغه چندانی ندارد . ضمن اینکه در صورت لزوم نصب جاکلیدی دیواری چوبی رایگان و از وظایف فروشنده این محصول است .

رنگ جاکلیدی دیواری چوبی رنگ چوب روسی و بلحاظ ماهیت دارای رگه های زیبا و معمول چوب می باشد . که در حقیقت هیچ نو رنگ و مایع برای براقی آن استفاده نشده و از مواد شیمیایی که گاها حساسیت پوستی ایجاد می کنند در ساخت و تولید این جاکلیدی دیواری چوبی استفاده نشده و خریدار می تواند یک کالای استاندارد و ایمن از لحاظ بهداشتی را در اختیار داشته باشد .

Exif_JPEG_420

جاکلیدی دیواری چوبی یک اثر هنری ساده کار دست ساز استاد نجار باشی ، با استفاده از اره و پوست سمباده نرم و یک مداد و یک خط کش برای اندازه گیری و یک شابلن دایره ای برای گرد در آمدن کار ساخته و یک اثر هنری کار دست ساز با ویژگی زیست محیطی و بعنوان یک یادگاری یا یک هدیه ارزشمند همیشه در خاطر مالک آن خواهد بود و این خاطره ساز کوچک یک نظم دهنده بزرگ به کلیدها و سوئیچ های مان می باشد .

چگونه جا کلیدی دیواری چوبی تولید می شود ؟ ابتدا یک تکه چوب به سایز دلخواه و مناسب برای انتخاب و برش میزنیم . برای برش میتوانیم از اره چوب بر دستی خشک بر یا از اره عمود بر برقی استفاده کنیم . توجه داشته باشید تیغه راه عمود بر برقی باید از نوع چوب بر خشک باشد . بعد از برش طرح مورد نظر حالا باید سطح و دور کار را خوب سمباده بزنیم برای این منظور باید از پوست سمباده مخصوص چوب و از نوع پرداخت استفاده نماییم . سپس با استفاده از خط کش فواصل پیچک ها برای آویز کلیدها و سوئیچ ها را تعیین و علامت گذاری کرده و بعد با استفاده از مداد علامت گذاری میکنیم و در مرحله بعد پیچک ها را با استفاده از فشار دست در نقاط مورد نظر جای گذاری میکنیم و در مرحله آخر با مته شماره چهار یک سوراخ برای آویز اصلی به دیوار به کمک دریل انجام می شود . و نهایتا بسته بندی و ارسال جاکلیدی دیواری چوبی به آدرس سفارش دهنده .

جاکلیدی دیواری چوبی

جاکلیدی دیواری چوبی مناسب یرای صادرات : از آنجا که ایران عزیز سرشار از نیروی کار ارزان و انرژی ارزان نسبت به اروپا و آمریکا و برخی کشورهای  آسیایی می باشد این محصول قابلیت صادرات به کشور های هدف و همچنین فروش اینترنتی در سایت های همچون ات سی (https://www.etsy.com)و آمازون(https://www.amazon.com) را دارد .

نیروی کار و سرمایه ملی و انرژی ملی و ارز آوری چرخ تولید رو در حرکت مستمر و فعال حفظ می کند و اقتصاد پایدار شکل می گیرد و رونق کسب کار رخ می دهد .

جاکلیدی دیواری چوبی ارزان در دسترس و ماندگار بعنوان یک هدیه یا یادگاری ارزشمند و کارا را میتوانید با استفاده از درخواست خدمت (از طریق موبایل با استفاده از دکمه درخواست خدمت بلافاصله بطور مستقیم چاکلیدی دیواری چوبی را به اپراتور سفارش دهید) و یا از طریق شبکه اجتماعی اینستگرام  قسمت دایرکت fed.teh1400 و یا تلگرام و واتس آپ با شماره 09121035607 سفارش جاکلیدی دیواری چوبی رو برای ما ارسال نمایید.

www.fed.ir

رضایتمندی مشتری از کیفیت و محصول دلگرمی و مایه افتخار ماست . خدمات اینترنتی ده