مقالات

راحت ترین فوتون ها برای مبل های خواب شما می آیند

اگر مبلمانی وجود دارد که برای فضاهای کوچک ایده‌آل است، آن یک فوتون است که یک سبک ژاپنی از تختخواب‌های قرن هفدهم است. خوشبختانه، راحت‌ترین فوتون‌ها از همتایان چند صد ساله‌شان فاصله زیادی گرفته‌اند، بنابراین اگر به دنبال مبل‌های قابل تبدیلی هستید که به همان اندازه که یک کاناپه راحت است و یک تخت خواب است، خوش شانس هستید. پیش از این، ما 15 گزینه را گردآوری کرده‌ایم که باعث می‌شود اتاق نشیمن شما بسیار بزرگ‌تر به نظر برسد، زیرا فضایی را روی یک مبل بزرگ هدر نمی‌دهید یا سعی نمی‌کنید فضایی برای تشک بادی ایجاد کنید.

فوتون‌ها مانند نسخه مینیمالیستی کاناپه‌های کش‌شو هستند، زیرا روز مبل و شب‌ها یک تخت هستند، اما در تلاش برای جابه‌جایی بین این دو حالت، کمر خود را نمی‌شکنید. اکثر فوتون ها به سادگی با فشار دادن پشتی به تخت تبدیل می شوند. برخی از گزینه‌های لیست ما چند موقعیت بین مبل (با پشتی 90 درجه) و تخت را ارائه می‌دهند، بنابراین اگر تمایل دارید بدون دراز کشیدن دراز بکشید، شگفت‌زده‌ای خوشایند خواهید داشت.

بنابراین، فوتون ها برای چه کسانی هستند؟ پاسخ آسان: همه. هرکسی که فضای کافی برای یک فوتون داشته باشد می‌تواند آن را در خانه‌های خود بگنجاند، اما از آنجایی که آنها بسیار باهوش هستند (از نظر عملکرد)، برای افرادی که فضای محدودی دارند و می‌خواهند از مهمانان شبانه میزبانی کنند، بهترین کار را دارند. ادامه دهید و فهرست ما از شیک‌ترین فوتون‌هایی را که از دنج بودن کم نمی‌کنند نگاه کنید.

بهترین کوسن ها
فوم مموری پای ثابت فوتون

اگر تعجب می کنید که چگونه این مبل به تخت تبدیل می شود، تنها کاری که باید انجام دهید این است که به آرامی پشت و بازوها را به سمت پایین فشار دهید. این در چندین رنگ و پارچه موجود است، اما مورد علاقه شخصی ما جیر مصنوعی سرمه ای (تصویر) است زیرا بسیار پیچیده به نظر می رسد. جدا از سبک، این یک مدعی شایسته برای بهترین جایزه فوتون است، زیرا کل چیز با فوم حافظه پر شده است و آن را فوق العاده دنج می کند. یکی از منتقدان می گوید: “این یک فوتون بسیار راحت است که من آن را برای آپارتمان استودیویی خود گرفتم و بسیار زیبا به نظر می رسد!”

بی تکلف ترین
موپیو کلویی فوتون

شیک ترین مبلمان چند منظوره شامل هر چیزی است که شما انتظارش را ندارید می تواند مانند چیز دیگری باشد. مورد اصلی: این مبل، که در نگاه اول، هرگز تصور نمی‌کنیم که می‌تواند تبدیل به یک تخت تمام عیار شود. این نه تنها به یک تخت کامل مسطح با اندازه کامل تبدیل می شود، بلکه سه حالت قابل تنظیم پشتی تاشو، از جمله یک گزینه درازکش نیز وجود دارد. فقط مطمئن شوید که آن را در جای خود قفل کرده اید تا به عقب خم نشوید و به طور تصادفی پشت آن را تا انتها به پایین کوبید. یکی از منتقدان می گوید: “من واقعاً ظاهر این فوتون را دوست دارم. رنگ آن بسیار زیبا است. سفت است اما ناراحت کننده نیست. بسیار محکم است و به راحتی روی تخت دراز می کشد.”

بهترین برای نوجوانان و بزرگسالان
مبل نوجوان دوون فوتون انبار سفال

این ممکن است از خط نوجوانان Pottery Barn باشد، اما به ندرت چیزی نوجوان در مورد آن وجود دارد. در واقع، ما فکر می‌کنیم که در یک اتاق نشیمن کوچک که فضای کافی برای یک مبل تختخواب‌شو با اندازه کامل ندارد، کاملاً کار می‌کند. این در چهار پارچه پرفورمنس موجود است، بنابراین اگر از آن برای پذیرایی از مهمانان شبانه استفاده می کنید، نیازی به نگرانی در مورد کثیفی، کثیفی یا لکه های روز بعد نیست. البته، ممکن است همچنان بخواهید مجموعه‌ای از ملحفه‌های نرم را انتخاب کنید تا مجبور نباشند سر خود را در جایی که افراد دیگر نشسته‌اند قرار دهند.

شبیه ترین ابرها
تخت خواب سفالی طبقه قابل تبدیل

این نیز یکی از ساده‌ترین قطعات برای رفتن از مبل به تختخواب است: فقط پشت آن را فشار دهید تا به یک شاهکار راحت و پر از فوم تبدیل شود. تخت خواب کف زیر 600 دلار است و در بیش از 20 گزینه پارچه ای موجود است، بنابراین می توانید آن را به دلخواه خود نیمه سفارشی کنید. تنها نقطه ضعف در اینجا این است که اکثر آنها تا حدود 12 هفته پس از سفارش ارسال نمی شوند.

امن ترین به انتقال
سرتا لئونارد تافتد فوتون

اگر مبلمان مشکی فنجان چای شما نیست، این مبل ممکن است برای شما مناسب نباشد، اما چیزی که در گزینه های رنگی فاقد آن است، با راحتی آن را جبران می کند. ما از شرکتی که به خاطر تشک های بسیار دنجش معروف است، انتظار کمتری نداریم. مانند چند گزینه دیگر در لیست ما، این یکی دارای مکانیسم چند موقعیتی است، اما بر خلاف بقیه، از فناوری Finger Guard این برند نیز بهره می برد. اگر شما نیز مانند ما قبلاً این عبارت را نشنیده بودید، به ما اجازه دهید توضیح دهیم: هنگامی که فوتون را در موقعیت های مختلف قرار می دهید، هرگز انگشتانتان گیر نمی کند یا نیشگون نمی گیرند. یکی از منتقدان می گوید: “من این را در شرایط عالی دریافت کردم. نسبت به قیمت آن بسیار راحت است. ایده آل برای یک اتاق خوابگاه.”

مجلل ترین
مبل تخت خواب شو شهری Apt2B Haden

مانند بسیاری از گزینه‌های دیگر در لیست ما، این گزینه دارای یک کشویی با قابلیت مانور دادن آسان است، بنابراین اگر به‌ویژه دستی ندارید، این گزینه برای شما مناسب است. رفتن از مبل به محل خواب حدود دو ثانیه طول می کشد. ما از عبارت “Sleep Sanctuary” به سادگی استفاده نمی کنیم زیرا کل سطح از فوم با چگالی بالا ساخته شده است که هر دو فوق العاده مخملی است، اما به اندازه ای سفت است که هنگام نشستن یا نشستن احساس نخواهید کرد که بلعیده می شوید. خوابیدن

همچنین دارای پایه های قابل جابجایی است که واقعاً نمی خواهید آنها را به طور منظم وصل و جدا کنید، اما این قطعاً هنگام انتقال آن به اتاقی دیگر (یا زمانی که به خانه جدیدی نقل مکان می کنید) مفید است. خوشبختانه، Apt2B تحویل رایگان در اتاق ارائه می دهد.

به طور کلی بهترین
وست الم پارکر فوتون

این فوتون West Elm که در بیش از 20 پارچه موجود است، ارزش صبر کردن را دارد (حداکثر پنج هفته.) این برند هر فوتون را به محض سفارش‌ها می‌سازد، که اگر مایل به صرف وقت برای محصول جدید خود هستید ممکن است کمی آزاردهنده باشد. مبلمان، اما بهترین راه برای جلوگیری از تولید زباله های غیر ضروری است. بنابراین هر قهرمان محیط زیستی می تواند بدون گناه از این فوتون استفاده کند. هم پشتی و هم صندلی با تکیه گاه بالشتک فنری سینوسی با گیج بالا پر شده اند، بنابراین می توانید به معنای واقعی کلمه مطمئن باشید که این خواب شب خوبی را برای مهمانان به ارمغان می آورد.

همه کاره ترین
DHP Emily Convertible Futon Tufted

این فوتون آنقدر محبوب است که در شش رنگ از 10 رنگ آن به فروش رفت. خوشبختانه، این سبز مجلل هنوز در دسترس است، اما نه برای مدت طولانی. از این گذشته، کاناپه‌های دنج زیر 300 دلار بیش از چند هفته در بازار باقی نمی‌مانند، بنابراین اگر به‌دنبال یک قطعه دوگانه که به‌طور تکان‌دهنده‌ای راحت است، هستید، خود را برای ملاقات با مسابقه خود آماده کنید. همچنین یک پشتی قابل تنظیم وجود دارد، بنابراین اگر می‌خواهید دراز بکشید و مهمان شما ترجیح می‌دهد درست بنشیند، درست جلو بروید.

بی تکلف ترین
وست الم جانیک فول فوتون خواب

با الهام از طراحی مینیمالیستی اسکاندیناوی، فوتون Jannick در یک تخت با اندازه کامل ظاهر می شود. تنها کاری که باید انجام دهید این است که صندلی را بیرون بیاورید و پشتی را به سمت پایین فشار دهید تا یک تخت خواب شیک و دنج برای مهمانان شبانه داشته باشید. یک کلمه به عاقل: همچنین به رنگ خاکستری زغالی می آید، بنابراین اگر ایده مبل سفید که تمیز کردن آن دشوار است به شما اضطراب می دهد، گزینه هایی دارید – خوب یک گزینه دیگر.

به طور کلی بهترین
نووگراتز تالوله فوتون

این فوتون الهام گرفته از میانه قرن که از فوم حافظه ساخته شده است، با حال و هوای قدیمی خود، یک لایه راحتی بسیار مورد استقبال را اضافه می کند. به‌علاوه، ما از تودوزی سبز روشن و همراه با دکمه‌های ستایش‌انگیز که به آن حس کلاسیک‌تری نسبت به آنچه که معمولاً از فوتون انتظار داریم، می‌دهد عصبانی نیستیم. در مورد خود فوتون، می توان آن را به دو صورت تنظیم کرد تا بهترین استراحت را ارائه دهد: یک یا هر دو طرف پشت شکاف آن را دراز بکشید تا از آن به عنوان صندلی یا تخت خواب استفاده کنید. البته آن را تا انتها تا کنید تا به عنوان یک تخت دو نفره از آن لذت ببرید. یکی از منتقدان نوشت: “در سمت سفت‌تر، نسبتا راحت است. فوم حافظه کمی غرق می‌شود. من می‌گویم که از لحاظ پشتیبانی از بدنه راحت است.”

بهترین با ذخیره سازی
وست الم کلارا فوتون

صورتی – یا اساساً هر رنگی – را با فوتون ذخیره‌سازی کلارا، که دارای یک قاب چوبی با منبع پایدار و حدود صد گزینه پارچه‌ای است – که بیشتر آنها با کیفیت هستند، در نظر بگیرید. فنرهای سینوسی با گیج بالا پشتیبانی بالایی از بالشتک را فراهم می کنند، بنابراین اگر یک مهمان شبانه دارید، نیازی به پرخوری در اتاق مهمان نیست. در عوض، فقط پشت این مبل را تا کنید و یک ملحفه روی آن بپوشانید. در غیر این صورت، فقط صندلی را بلند کنید تا از فضای ذخیره سازی پنهان پتو، بالش و اسباب بازی های سگ استفاده کنید. آیا گفته بودیم که با این قطعه دستکش سفید رایگان دریافت می کنید؟

بیشتر رنگ ها
Novogratz وینتیج مخملی اسپلیت فوتون

این تخت خواب مخملی که با رنگ زیتونی با رنگ گرم پوشانده شده، زیبا و آرام است. به قیمت 300 دلار به فروش می رسد، که یک سرقت است، بنابراین اگر به یک موقعیت صندلی جدید برای فضای خود نیاز دارید، نمی توانید با این قطعه الهام گرفته شده از کلاسیک اشتباه کنید. اگر سبز برای شما مناسب نیست، یکی از پنج رنگ دیگر را انتخاب کنید، از جمله صورتی حبابی (باربیکور، هر کسی؟)، بژ یا خاکستری تیره.

یکی از منتقدان نوشت: “به نظر می رسد چیزی از یک مجله است. بزرگ و به راحتی کنار هم قرار می گیرد. شما غرق نمی شوید، اما محکم و راحت است، برای چرت زدن عالی است. در حالی که تصمیم می گرفتم چگونه به من بپردازم، به دنبال چیزی می گشتم که مرا تحت تاثیر قرار دهد. تزیین کاندو جدید این بسیار زیبا است و من به طور جدی به خرید یک آپارتمان دیگر فکر می کنم.

بهترین صندلی خواب
صندلی قابل تبدیل عریض کلاسریسا نوجوان Mercury Row

نهایی ترین فوتون صرفه جویی در فضا؟ یک صندلی خواب. با عرض تنها 32 اینچ، این کوچکترین گزینه در لیست است. با این حال، آنچه از نظر اندازه فاقد آن است، با راحتی جدی جبران می کند. ما از فوم الیافی و فنرهای سینوسی صحبت می کنیم که در کنار هم جایگزینی دنج برای تخت می شوند. گفته می شود، این دقیقاً یک گزینه خواب طولانی مدت نیست، زیرا، خوب، کوچک است.

یکی از داوران گفت: “گربه من سریعتر از من بود، او واقعاً از آن لذت می برد. جدا از شوخی، به راحتی قابل استقرار بود. مواد خوب، رنگ زیبا، و بسیار راحت است. خیلی سفت نیست تا بتوانید روی آن راحت بخوابید. من بودم. در ابتدا تردید داشتم، من بازخورد بدی دیدم، اما در کل از تخت صندلی خود و گربه‌ام راضی هستم.»

بهترین مواد
بازوهای قابل تنظیم گسترده Corrigan Studio

از نظر فنی، این فوتون با بازوهای قابل تنظیم از چرم مصنوعی ساخته شده است، اما هرگز نمی‌دانید زیرا ظاهر، احساس و حتی بوی واقعی دارد. با این حال، این مورد کمی سازگارتر با محیط زیست است زیرا در ساخت این قطعه زیبا و ناهموار به هیچ حیوانی آسیبی نرسیده است. دارای یک صندلی عمیق است که با مموری فوم پر شده است، در حالی که از آن به عنوان مبل استفاده می کنید بسیار راحت است و به صورت صاف تا می شود تا یک تشک دوقلو نمایان شود.

“خیلی خوشحالم که این را خریدم. سخت ترین کار در مورد چیدن آن، مدیریت بالا بردن قطعات از پله ها بود (من خودم این کار را انجام دادم، دو نفر به راحتی می توانند این کار را انجام دهند). یکی از منتقدان نوشت: اتاق بازی the-works.

بهترین برای فضاهای کوچک
مبل وست الم فین فوتون

فوتون فین، با شبح منحنی ملایم خود، آرامش فوری را به شما القا می کند. پشت را تا انتها به پایین برگردانید تا یک تخت سکویی ایجاد کنید که ملحفه هایی با اندازه ملکه را در خود جای دهد. ممکن است نتوانید از روی عکس متوجه شوید، اما روکش آن از پارچه‌ای ظریف و نازک بوکله است، که قطعاً در حال حاضر لحظه‌ای را سپری می‌کند.